Wednesday, July 9, 2008

WANGAN

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakattuh...nda jwb bedosa 2 bui..ekeke...dikesempatan ini saya ingin mengucapkan tahniah to myself coz buat blog ane (nda jua brapa)hehe...so permulaan thanx for our member2 wangan yg giv support n teruskan support g demi geng wangan hehe.....

So for geng2 here we are,usai2 tah keta2 kamu lu for pic hehe...btw juz wait picz will upload soon...

9 Comments:

Anonymous said...

Wuuhuuu... dz so kewl... i like toh.. WAnGAn on Blogg.. a big thanx to wangan brotherzz..

VeilsideZ said...

Waalaikum salam Crocky!!!!!!!!!!

Haha mana tia wangan2 lain ani......

Basz HMK said...

ramai yg blum tau g.. bah sunday kumpul semua :D

[eX] DRIFTerz said...

sunday kumpul ah? bah aku ON saja..batah dah nda ku lepak..cbuk gnya n keta nadai hahaha

Anonymous said...

esuk lum tau blackdragonku show up bro..wawawa VQ35ku sja yg turun! Bleh unding??????khilaa ehhhh chaanteeek group wangan ne suma mutuka ada!

Anonymous said...

mana ca da wnganz ne?

khilaf said...

wangan_bds14...bro, awu cntek menarik memang gebuuu hehe... awu most of da car ada... baru ya ResPecT yo!!!

Anonymous said...

bah nx wek nyompom twin dragon turun ne hehehehehe ibnukhilaf u r back in action chantek tu pintumu tmasuk ah....lalalala

khilaf said...

hehe thanx bro... 4 ur guys effort n idea...

blogger templates | Make Money Online